Makaron ze szpinakiem, przepis wegański





Część!

Proste dania są dobre, bo są proste. Dziś przepis na smaczny makaron ze szpinakiem, suszonymi pomidorami i pestkami dyni. Lubicie takie połączenia? Ja bardzo. Dlatego dziś postanowiłam się z Wami nim podzielić. Jest bardzo szybki w wykonaniu. Najdłużej gotuje się makaron. Reszta to kwestia kilku minut.

Jest to przepis na jedną porcję. Kiedy chcecie zrobić dla większej ilości osób po prostu zwiększcie ilość składników. Tylko nie przesadźcie z czosnkiem :)

Ja uwielbiam makaron, mogłabym jeść go codziennie i na pewno nie miałabym dosyć. Jest tyle przepisów, że nie wiałoby nudą. Jeśli będziecie zaglądać na bloga z pewnością zobaczycie wiele przepisów właśnie na makaron. Z różnymi dodatkami. W wersji wegańskiej oraz wegetariańskiej. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Poniżej zdjęcie mojego makaronu w wersji na wynos. Jeśli nie mogę w domu zjeść mojego obiadu - obiad idzie ze mną :) Oczywiście nie zawsze. Na mieście przecież też można dobrze zjeść, nawet wege. Co jakiś czas na pewno napiszę o jakimś fajnym miejscu z dobrym jedzeniem. Bądźcie czujni.

Ach, zapomniałabym. Uwielbiam makaron i jeśli uważacie, że jego porcja jest za duża po prostu ugotujcie mniej. Podałam gramaturę suchego produktu.



Składniki: 
125 g makaronu brązowego - porcja
ząbek czosnku
garść lub dwie szpinaku
kilka suszonych pomidorów
pestki dyni/słonecznika/sezam - co lubicie
zioła i przyprawy

Przygotowanie: 
Makaron ugotować.
Czosnek wyciśnięty podsmażyć na patelni.
Umyć szpinak. Dodać do czosnku.
Pokroić kilka pomidorów i dodać.
Doprawić do smaku.
Wymieszać makaron ze szpinakiem.
Na suchą patelnię (lub tą po szpinaku) wrzucić łyżkę pestek dyni/słonecznika lub sezam.
Prażyć kilka minut i dodać do makaronu


Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Wege Styl , Blogger