Tosty z suszonymi pomidorami




Cześć!

Dzisiaj śniadaniowo!
Lubię jeść różne tosty, a dziś postanowiłam się nimi z Wami podzielić.

Składniki:
Masło czosnkowe - możecie kupić gotowe, zrobić sami dodając do zwykłego masła ząbek czosnku i zioła, albo użyć po prostu zwykłego masła
Ser (u mnie gouda, ale świetnie też się sprawdzi np. camembert lub mozzarella)
Pieczarki
Pomidory suszone
Cebula - możecie ją pominąć jeśli nie lubicie
Czarne oliwki - zapomniałam zrobić zdjęcia z nimi
Pieczywo tostowe
Zioła - oregano lub inne

Potrzebujecie jeszcze toster albo elektryczny grill jak ja



Przygotowanie:
Ja mrożę pieczywo więc wyjmuję je z zamrażarki i kładę od razu na włączony grill. Zanim przygotuję składniki pieczywo już się rozmrozi
1. Przygotuj pieczywo
2. Pokrój wszystkie składniki
Cebulę na drobną kostkę
Pieczarki na plasterki
Suszone pomidory na paseczki
Oliwki na krążki
3. Pieczywo posmaruj z jednej strony masełkiem, aby było bardziej chrupkie
Jeśli Twój toster ma tendencję do przyklejania, posmaruj z zewnętrznej strony tosta
4. Ułóżcie ser na kromkach ale tak, aby nie wystawał, bo wypłynie i się przyklei
5. Potem dodaj cebulę, pieczarki, suszone pomidory, zioła i znów ser żółty i drugą kromkę
6. Zapiekaj aż się zarumieni, a ser rozpuści.
7. Podawaj z ketchupem lub musztardą, a do tego dobra, gorąca herbata z cytryną.



Lubicie takie śniadania? Ja bardzo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Wege Styl , Blogger